Podpis elektroniczny SZAFIR
Bank Spółdzielczy w Jasieńcu świadczy usługi wydawania zestawów certyfikacyjnych do podpisu elektronicznego w ramach zawartej umowy współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową S.A. w Warszawie.
Kwalifikowany podpis elektroniczny Szafir
Podpiszesz nim cyfrowo dowolne dokumenty, w każdym formacie. Podłączany do komputera zestaw z czytnikiem i kartą pozwoli Ci złożyć podpis na fakturze, aneksie czy umowie
kupna-sprzedaży.
Bank Spółdzielczy w Jasieńcu oferuje możliwość wydania certyfikatu, który można zamówić na stronie http://www.elektronicznypodpis.pl/ lub osobiście w placówce naszego Banku.
Odbierz zestaw do e-podpisu Szafir w Banku Spółdzielczym w Jasieńcu, wskazując placówkę Banku podczas składania zamówienia.
Zestaw może odebrać wyłącznie osoba, której dane są wpisane do certyfikatu.
Do odbioru zestawu konieczny jest ważny dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport), a w przypadku podania w danych do certyfikatu kwalifikowanego numeru NIP subskrybenta również zaświadczenia o nadaniu NIP.
E-podpisy można odbierać w placówkach Banku Spółdzielczego w Jasieńcu od poniedziałku do piątku w godzinach pracy placówek.
Co zyskasz dzięki podpisowi elektronicznemu Szafir?
- Mniej kosztów, więcej czasu – zaoszczędzisz pieniądze i czas, do tej pory marnowane
na wypisywanie, drukowanie i przesyłanie dokumentów w tradycyjnej formie. - Wygoda i użyteczność – podpiszesz dowolną liczbę dokumentów w kilku prostych krokach
i zajmie Ci to tylko moment. - Gwarancja prawna – kwalifikowany podpis jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu. Dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest honorowany zarówno w Polsce, jak w i Unii Europejskiej. Podpisywane dokumentu możesz dodatkowo uzupełnić o kwalifikowany znacznik czasu, dający prawne potwierdzenie daty istnienia dokumentu.
- Dbałość o środowisko – zapomnisz o kupowaniu papieru i tuszu do drukarki, dbając tym samym o drzewa, czyste powietrze i całą naszą planetę.
Do czego wykorzystasz e-podpis?
Kwalifikowany podpis elektroniczny można wykorzystać wszędzie tam, gdzie stosuje się tradycyjne pisma, np. w kontaktach biznesowych czy z administracją – do sygnowania deklaracji ZUS, rozliczeń podatkowych, wymiany dokumentacji z GUS, GIIF, KRS, JPK. Korzystając z e-podpisu, można także zgłosić narodziny dziecka czy uzyskać odpis aktu z urzędu stanu cywilnego, a także zawrzeć umowę cywilno-prawną, kontrakt, złożyć ofertę handlową czy zamówienie.
E-podpis sprawia, że pozornie skomplikowane operacje można załatwić w pełni zdalnie i błyskawicznie – bez konieczności drukowania, skanowania czy wysyłania wrażliwych dokumentów pocztą tradycyjną. Dokumenty podpisane elektronicznie mają taką samą moc prawną, jak ich papierowe odpowiedniki. Kwalifikowany e-podpis od KIR gwarantuje zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa
i zgodność z unijnym rozporządzeniem eIDAS, co sprawia, że podpisany dokument jest respektowany we wszystkich krajach członkowskich Unii Europejskiej. Ułatwia to m.in. udział w europejskich postępowaniach przetargowych.