Przejdź do głównej treści

Podpis elektroniczny SZAFIR

szafir

Bank Spółdzielczy w Jasieńcu świadczy usługi wydawania zestawów certyfikacyjnych do podpisu elektronicznego w ramach zawartej umowy współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową S.A. w Warszawie.

Kwalifikowany podpis elektroniczny Szafir

Podpiszesz nim cyfrowo dowolne dokumenty, w każdym formacie. Podłączany do komputera zestaw z czytnikiem i kartą pozwoli Ci złożyć podpis na fakturze, aneksie czy umowie
kupna-sprzedaży.

Bank Spółdzielczy w Jasieńcu oferuje możliwość wydania certyfikatu, który można zamówić na stronie http://www.elektronicznypodpis.pl/ lub osobiście w placówce naszego Banku.

Odbierz zestaw do e-podpisu  Szafir w Banku Spółdzielczym w Jasieńcu, wskazując placówkę Banku podczas składania zamówienia.

Zestaw może odebrać wyłącznie osoba, której dane są wpisane do certyfikatu.

Do odbioru zestawu konieczny jest ważny dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport), a w przypadku podania w danych do certyfikatu kwalifikowanego numeru NIP subskrybenta również zaświadczenia o nadaniu NIP.

E-podpisy można odbierać w placówkach Banku Spółdzielczego w Jasieńcu od poniedziałku do piątku w godzinach pracy placówek.

Co zyskasz dzięki podpisowi elektronicznemu Szafir?

  • Mniej kosztów, więcej czasu – zaoszczędzisz pieniądze i czas, do tej pory marnowane
    na wypisywanie, drukowanie i przesyłanie dokumentów w tradycyjnej formie.
  • Wygoda i użyteczność – podpiszesz dowolną liczbę dokumentów w kilku prostych krokach
    i zajmie Ci to tylko moment.
  • Gwarancja prawna – kwalifikowany podpis jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu. Dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest honorowany zarówno w Polsce, jak w i Unii Europejskiej. Podpisywane dokumentu możesz dodatkowo uzupełnić o kwalifikowany znacznik czasu, dający prawne potwierdzenie daty istnienia dokumentu.
  • Dbałość o środowisko – zapomnisz o kupowaniu papieru i tuszu do drukarki, dbając tym samym o drzewa, czyste powietrze i całą naszą planetę.

 

szafir2

Do czego wykorzystasz e-podpis?

Kwalifikowany podpis elektroniczny można wykorzystać wszędzie tam, gdzie stosuje się tradycyjne pisma, np. w kontaktach biznesowych czy z administracją – do sygnowania deklaracji ZUS, rozliczeń podatkowych, wymiany dokumentacji z GUS, GIIF, KRS, JPK. Korzystając z e-podpisu, można także zgłosić narodziny dziecka czy uzyskać odpis aktu z urzędu stanu cywilnego, a także zawrzeć umowę cywilno-prawną, kontrakt, złożyć ofertę handlową czy zamówienie.

E-podpis sprawia, że pozornie skomplikowane operacje można załatwić w pełni zdalnie i błyskawicznie – bez konieczności drukowania, skanowania czy wysyłania wrażliwych dokumentów pocztą tradycyjną. Dokumenty podpisane elektronicznie mają taką samą moc prawną, jak ich papierowe odpowiedniki. Kwalifikowany e-podpis od KIR gwarantuje zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa
i zgodność z unijnym rozporządzeniem eIDAS, co sprawia, że podpisany dokument jest respektowany we wszystkich krajach członkowskich Unii Europejskiej. Ułatwia to m.in. udział w europejskich postępowaniach przetargowych.

 

Instrukcja zamówienia podpisu Szafir