Skip to main content

Oferty pracy

Informatyk

Miejsce pracy:

Bank Spółdzielczy w Jasieńcu

ul. Warecka 44, 05-604 Jasieniec

Zatrudnienie: Umowa o pracę 

Główne zadania m.in.:

  • Konfiguracja i utrzymanie sprzętu sieciowego,
  • utrzymanie sprawności systemów operacyjnych opartych o Linux, Windows oraz systemów wirtualizacji VMware.
  • utrzymanie sprawności i konfiguracja sprzętu komputerowego i biurowego w placówkach Banku,
  • konserwacja i naprawa urządzeń komputerowych gromadzących, przetwarzających, transmitujących, przechowujących i zabezpieczających dane w systemie informatycznym,
  • okresowy przegląd i konserwacja pozostałego sprzętu komputerowego w placówkach Banku,
  • zapewnienie sprawności technicznej urządzeń, sprzętu i wyposażenia, zapewnienie bezpieczeństwa technicznego Banku,
  • utrzymanie stabilności bankowego systemu informatycznego oraz systemów współpracujących (konfigurowanie nowych stanowisk, uruchamianie nowych placówek Banku), uczestniczenie we wdrożeniach nowych aplikacji systemu; 
  • analiza, dobór i optymalizowanie nowych rozwiązań informatycznych, 
  • szkolenie pracowników z zakresu działania systemu
  • utrzymanie i konfiguracja ciągłości systemów telekomunikacyjnych,

Wymagania:

  • wykształcenie informatyczne lub pochodne 
  • odporność na stres /umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysokie zdolności organizacyjne i umiejętność komunikacji, gotowość do szybkiej nauki i rozwoju zawodowego
  • wysoka kultura osobista 
  • uczciwość, poufność, staranność i skuteczność pracy, profesjonalizm w działaniu
  • dyspozycyjności,
  • prawo jazdy kat. B.

Wybranym osobom oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pracę w systemie jednozmianowym,
  • szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę,
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego,
  • pakiet benefitów: opieka medyczna, pracowniczy program emerytalny, pakiet socjalny.

Stanowisko ds. monitoringu i wierzytelności trudnych

Miejsce pracy:

Bank Spółdzielczy w Jasieńcu

ul. Warecka 44, 05-604 Jasieniec

Zatrudnienie: Umowa o pracę 

Zadania m. in.:

  • monitorowanie i ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej kredytobiorców zgodnie z obowiązującymi w Banku regulacjami,
  • monitorowanie zabezpieczeń udzielonych kredytów,
  • weryfikacja poprawności i aktualności dokumentów dostarczonych do monitoringu okresowego,
  • klasyfikacja należności, identyfikacja sygnałów wczesnego ostrzegania;
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w Centrali Banku i z placówkami sprzedażowymi Banku w zakresie realizowanych zadań;

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne: finanse, bankowość),
  • umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
  • zdolność analitycznego myślenia i praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy,
  • poczucie odpowiedzialności za jakość i terminowość realizowanych zadań,
  • znajomość obsługi komputera, aplikacji biurowych.

Wybranym osobom oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pracę w systemie jednozmianowym,
  • szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę,
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego,
  • pakiet benefitów: opieka medyczna, pracowniczy program emerytalny, pakiet socjalny.

Analityk kredytowy

Miejsce wykonywania pracy:

Bank Spółdzielczy w Jasieńcu
ul. Warecka 44, 05-604 Jasieniec

Od kandydatów oczekujemy:

  • zdolności do analitycznej oceny sytuacji ekonomiczno - finansowej kredytobiorców,
  • doświadczenie w bankowości lub branży finansowej na podobnym stanowisku,
  • umiejętności oceny prawnych zabezpieczeń ekspozycji kredytowych,
  • preferowane wykształcenie w zakresie finansów, ekonomii, prawa,
  • orientacja na wynik, komunikatywność, samodzielność i terminowość w realizacji zadań,
  • praktyczna znajomość MS Office.

Zakres odpowiedzialności:

  • weryfikacja dokumentacji kredytowej pod kątem kompletności, poprawności i wia­rygodności,
  • wykonywanie analiz sytuacji ekonomiczno-finansowej Klientów oraz oceny projektów inwestycyjnych w ramach oceny wniosków kredytowych, przekazywanych przez placówki sprzedażowe Banku,
  • ocena warunków i poziomu zabezpieczenia transakcji kredytowych Banku, dokonywana w ramach oceny wniosków kredytowych,
  • wyznaczanie klasy ryzyka (ratingu) na podstawie przeprowadzonej oceny ekonomiczno-finansowej Klienta,
  • przygotowywanie Raportów Kredytowych, arkuszy ocen i propozycji warunków kredytowania, uwzględniających wyniki dokonywanych analiz,
  • ocena adekwatności zabezpieczeń,
  • weryfikacja zgodności umów kredytowych z decyzjami kredytowymi,
  • dokonywanie okresowego przeglądu zabezpieczeń w obszarze całego portfela kredytowego,
  • współpraca i nadzór nad systemami wymiany informacji (tj. BIK, MIG-BR, MIG-DZ, AMRON, KRD, Bankowy Rejestr),
  • sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości z działalności kredytowej na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
  • rozliczanie zapotrzebowań na dopłaty do kredytów preferencyjnych,
  • tworzenie bazy wewnętrznej cen nieruchomości dla potrzeb kredytowych,
  • współudział w tworzeniu regulacji wewnętrznych w zakresie ryzyka kredytowego.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pracę w systemie jednozmianowym,
  • szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę,
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego,
  • pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pracowniczy program emerytalny, pakiet socjalny.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Aby wziąć udział w procesie rekrutacji, prosimy o przesłanie CV, na adres:

e mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Uprzejmie informujemy, że z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie celem ustalenia terminu odbycia spotkania z Zarządem Banku.

 W związku z realizacją obowiązku informacyjnego w zakresie przetwarzania danych osobowych Bank Spółdzielczy w Jasieńcu informuje:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej: „RODO” informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest Bank Spółdzielczy z siedzibą w Jasieńcu, ul. Warecka 44, 05-604 Jasieniec (dalej jako: „Bank”);
  2. we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Bank może się Pani/Pan skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych dostępnym pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przez dział kadr obowiązków na podstawie art. 6 RODO ust. 1 lit. f przy czym: prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Bank jest wykonywanie rekrutacji na pracownika Banku;
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu wybrania kandydata i zakończenia procesu rekrutacji.
  5. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, prawo do przenoszenia danych.
  6. Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu danych, bez podania przyczyny jest Pani/Pan uprawniony do wniesienia sprzeciwu, gdy dane wykorzystywane są do celów marketingu bezpośredniego.
  7. W dowolnym momencie ma Pani/Pan prawo cofnąć udzieloną zgodę, co pozostanie jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy.
  9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność wzięcia udziału w obecnych oraz przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez Bank.
  10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Uprzejmie informujemy, że z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie celem ustalenia terminu odbycia spotkania z Zarządem Banku.